Pod pojmom copywriting Seolight rozumieme písanie marketingových a reklamných textov. Môžete sa s ním stretnúť v odlišných médiách. Ako copywriter budete vytvárať texty na webstránky, katalógy, reklamné brožúry a podobne. Nie je to nič zložité, stačí trocha kreativity, nech sú vaše texty pútavé a zaujmú čitateľa. A samozrejme, nesmiete zabúdať na gramatiku. Sami dobre viete, na čo narážam. Veď kto by čítal text s morom chýb? Ja osobne by som ihneď preklikla na nejakú inú stránku. Myslite teda na to, že čitatelia tu nie sú od toho, aby vám opravovali chyby v texte 🙂
Práca je vhodná, ak ste, ale aj ak nie ste zamestnaní, stačí si len nájsť trošku voľného času. Ste vlastne na tzv. voľnej nohe. Čím viac času tomu venujete, tým je váš zárobok vyšší. Keďže ju vykonávate z pohodlia domova, je výhodná najmä pre mamičky na materskej dovolenke alebo pre niekoho, kto sa možno často nudí a potrebuje si len vyplniť čas. Denne stihnete vytvoriť aj viac článkov, stačí len chuť do písania.
Poďme si teda vypísať, aké výhody má táto jednoduchá práca.
Výhody copywritingu
- práca z pohodlia domov
- flexibilný pracovný čas
- nulové náklady – zadarmo, teda nepotrebujete investovať
- vedľajší príjem, pre niekoho môže byť aj hlavný
Aká je výška zárobku?
Cena sa udáva za jednu normostranu (NS), tá má 1800 znakov. Ceny sú však rôzne, od niekoľkých eur až po desiatky eur. V tom druhom prípade sa bavíme skôr o profesionálnych copywriteroch. No ak sa tomu budete venovať častejšie, môžete si zarobiť slušné peniaze.
Dbajte na to, aby bol text zrozumiteľný, prehľadný a aby mal logickú postupnosť. Pozor si však dávajte na plagiátorstvo !!! Nesmiete texty prepisovať a už vôbec nie kopírovať. Jednoducho ich musíte sami napísať, vytvoriť.
Ja osobne odporúčam copywriting. Skúste to aj vy a ak sa do toho dostanete, verte mi, že to pôjde rýchlo a ľahko a nejaké tie peniažky navyše určite potešia.